31 Δεκ 2015
0 σχόλια

ΣΟΚ στον Πύργο! Μένει 2 χρόνια στο αυτοκίνητο γιατί δεν της δίνει την σύνταξη το ΙΚΑ (Βιντεο)

ΣΟΚ στον Πύργο Μένει 2 χρόνια στο αυτοκίνητο γιατί δεν της δίνει την σύνταξη το ΙΚΑ
Εξαθλιωμένη μέσα σε ένα αυτοκίνητο DAEWOO MATIZ μένει μια γυναίκα στον Πύργο, εξαιτίας της καθυστέρησης του ΙΚΑ να της καταβάλει την σύνταξη που δικαιούται.


Η Μαρία Γεωργακοπούλου μένει τα δύο τελευταία χρόνια μέσα σε ένα αυτοκίνητο στην οδό Κολιρίου στον Πύργο, λίγα μέτρα παό την Εθνική Οδό Πύργου - Ολυμπίας, χωρίς θέρμανση, χωρίς ρεύμα, χωρίς φαγητό.

Κοιμάται στο αυτοκίνητο και κάνει όλες τις φυσικές της ανάγκες. Όπως η ίδια καταγγέλλει στο IONION FM, δεν έχει κανέναν οικονομικό πόρο, καθώς το ΙΚΑ Πύργου καθυστερεί την μεταβίβαση της σύνταξης του θανόντος πατρός της.

«Έχω υποβάλλει τα χαρτιά μου από τις 30 Οκτωβρίου 2011, στο ΙΚΑ Πύργου. Μου είπαν ότι θα λάβω σύνταξη εντός 2 μηνών. Στην συνέχεια δεν μου έλεγαν τίποτα για την πορεία του φακέλου.

Με έστελναν στην πρόνοια και μου έλεγαν να βγάλω αναπηρική σύνταξη», δήλωσε απογοητευμένη η άστεγη, η οποία ζητά να εκδοθεί η σύνταξη που δικαιούτια και να τελειώσει ο Γολγοθάς της.

Η γυναίκα επιβιώνει με την βοήθεια των διερχόμενων που της προσφέρουν τρόφιμα και ρούχα, ενώ καμία υπηρεσία πρόνοιας δεν έχει συμβάλλει στην στήριξη της.




Πηγή: ionionfm.gr
Πληροφορίες: odigos.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Toggle Footer
Top